|
|
|
Tweet |
|
|
|
2013. január 1-jétől a járási rendszer bevezetésével a területileg illetékes Budapest Főváros Kormányhivatala II. Kerületi Hivatalához kerültek át az okmányirodai ügyek, gyámhivatali ügyek, egyes szociális ügyek.
A budapesti kerületi hivatalok január 1-jén kezdték meg működésüket a fővárosi kormányhivatal szervezeti egységeiként. Ide tartoznak az okmányirodák, a földhivatalok, a munkaügyi és a népegészségügyi kirendeltségek, itt lehet intézni a gyámügyeket, valamint egyes gyermekvédelmi és szociális (például ápolási díj, alanyi és normatív közgyógyellátás), illetve szabálysértési ügyeket.
Az okmányirodai ügyintézéshez továbbra is lehet időpontot foglalni a www.magyarország.hu kormányzati portálon, illetve telefonon vagy személyesen a kiválasztott helyszíneken.
Budapest Főváros Kormányhivatalának II. Kerületi Hivatala 51 fős létszámmal kezdte meg munkáját. A hivatal irányításával Kolláth Adélt, a II. Kerületi Polgármesteri Hivatal korábbi aljegyzőjét bízták meg. Budapest Főváros Kormányhivatala II. Kerületi Hivatala Cím: 1024 Margit körút 47–49. Nyitva tartás: hétfő: 8.00–18.00, kedd: 8.00–16.00, szerda: 8.00–16.30, csütörtök: 8.00–16.00. Ebédidő: 12.15–13.00. Péntek: 8.00–13.00. Időpontfoglalás:
A II. Kerületi Hivatal Kihelyezett Okmányirodája
Cím: 1028 Máriaremetei út 37. Nyitva tartás: hétfő: 8.00–18.00, kedd: 8.00–16.00, szerda: 8.00–16.30, csütörtök: 8.00–16.00. Ebédidő: 12.15–13.00. Péntek: 8.00–13.00. Időpontfoglalás:
További információk a Budapest Főváros Kormányhivatala honlapján: www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest. Itt találjuk meg azokat az ügytípusokat is, amelyeket január 1-jétől a kerületi hivatalokban intézhetünk.
A szerkesztőség javaslata: érdemes elmenteni a kedvencek közé ezt az oldalt, mert előbb-utóbb szükség lehet rá.
/ Forrás: 2.ker. önkormányzat /
|
|
|
|