|
|
|
Tweet |
|
|
|
Megváltoztak a vásárlói szokások. A vevőszerzés, a vevők megtartása és az együttműködés lesz a téma a II. Kerületi Önkormányzat – helyi vállalkozóknak szóló – ingyenes rendezvényén.
A Kultúrkúria ad otthont a tanácskozásnak május 9-én.
Ha a gazdaságról, üzletről vagy a vállalkozások jövőjéről esik szó, gyakran hangzik el az a megállapítás, mely szerint eltűntek a vevők, az embereknek elfogyott a pénzük.
A vállalkozók egy része úgy érzi: szinte lehetetlen vevőt találni, a forgalom visszaesett a felére, a helyzet tehát kilátástalan. Villányi Balázs marketingszakértő, a tanácskozás egyik fő szervezője és moderátora szerint a fenti megállapítások mind igazak. Ugyanakkor szerinte a vevők nem tűntek el végleg, csak megváltoztak a vásárlói szokások.
Sokan az interneten keresztül vásárolnak, a vevők bizalmatlanabbak lettek, kevésbé hisznek a reklámoknak. Jobban bíznak a személyes ajánlásban, a kipróbált csatornákban, ráadásul meghosszabbodott a vásárlási döntések ideje is. A kuncsaftok keresik és elvárják az extra ajánlatokat, az árengedményeket.
Az árak drasztikus csökkentése ugyanakkor tévút.
A szakértő hangsúlyozta, hogy a kiutat az új megoldások keresése jelenti. Többet kell foglalkozni a marketinggel, és el kell tudni fogadni az új megoldásokat. További információk Villányi Balázstól, telefonon: 06 30 606-7843, e-mailen: balazs@onlinemarketinges.hu. Facebook: https:// www.facebook.com/vallalkozoklub.
/ Forrás: 2ker.önkormányzat sajtószolg./
|
|
|
|